Tyra

Jag saknar dig! Vi har så galet många fina minnen tillsammans du och jag, Melodifestivalen 2011 när vi satt där i Globen och skrek och alla kollade på oss som att vi vore dumma i huvet, hahah! :D Men det var bara 1 minne av alla underbara 1000..
Men sen du slutade på gympa så har vi glidit isär från varandra. Och vi träffas aldrig nu längre, och det går inte. Vi pratar inte alls lika ofta som vi gjorde förut. Det var du som var min andra halva när vi var som närmast varandra, du är värkligen en ÄKTA vän som alla vill ha. Varför har det blivit såhär,
måste hitta kontakten lika mycket som förut igen. Kommer alltid finnas för dig. Jag kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas någon stanns i mitt hjärta♥Saknar dig så sjukt mycket
Tyra♥:( Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0