Fettisdagen

Myser i soffan nu framför PLL med obo'y. Kom hem för en timme sen ungefär, hade matte-prov idag oxå som gick rent ut sagt åt helvete, usch vad dåligt det gick. Det var så konstigt och jag orkade inte ens tänka, har varit typ hjärndöd på typ alla lektioner idag haha! Aja, the lite goes on.. :) Ska äta något snart oxå och dricka min kära obo'y, jag fryser så galet mycket, känns som att jag börjar bli lite febersjuk! Men det vill jag ju inte nu när det är "alla <3 dag" på torsdag osv. Nu ska jag fortsätta titta på Pretty Little Liars och vänta på att mamma och pappa ska komma hem och göra middag, misstänker att dom kommer komma hem med semlor också, fettisdagen idag ju! Haha men ni får ha det bra! Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0