Angående bloggningen + min dag

Heii igen! Jag vet, uppdateringen har inte alls varit bra, men jag orkar inte. Jag kommer blogga när jag har tid och ork, har ett superliv så jag kommer kanske inte uppdatera varenda dag. Det funkar inte och jag känner allt att "nä nu måste jag blogga" men jag kommer inte fortsätta så.. Tror ni förstår vad jag menar? Men jag ska försöka skriva minst ett inlägg om dagen.


Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt, hade ett matteprov. Det gick bra så får hoppas på det ;) Efter skolan hämtade pappa upp mig så åkte vi direkt ner till vårdcentralen för att kolla min fot, fick röntga den osv.. Så svaren kommer imorgon. När jag kom hem åt jag bara lite snabbt innan jag, syrran och mamma och handlade tills på lördag, haha efter det åkte jag direkt till Snättringe hallen och tränade mina små 6-åringar, det är verkligen skitkul att träna barngruppen :D Så nu är jag helt slut, ligger i soffan och myser med ljus, jouice och lite godiis, thih :p Haha hoppas ni orkade läsa allt, Xoxo <3

En liten bild från sjukhuset.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0