Svar på frågestund - Del 1

Hur många läsare har du?
Det varierar från dag till dag, har fått många fler läsare sen jag började blogga själv nu igen, men nu har jag runt 60-70 stycken ;)  
 
 
Varför bloggar du?
Jag bloggar för jag tycker det är så kul och skönt att få skriva av sig ibland, och jag har ju så sjukt fina läsare! <3
 
 
 Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat ungefär 4 år :)
 
 
 Vilken skola går du i?
Jag går i Källbrink
 
 
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
asså värkligen seriöst, har jag nog bara haft 1 :(
 
 
Katt/hund?
hund!
 
 
Favorit mat?
thaimat och taco ;)
 
 
Vilken klass går du i?
7D
 
 
Har du någon idol?
Ja det har jag.. One direction och Danny Saucedo :p
 
 
Hur gammal är du? Och när fyller du år? Fin blogg! :) <3
aw, tack! Jag är 12, fyller år 11/11 (om 29 dagar,hihi :P )
 
 
Skulle du kunna ha "Veckans Blogg" tävling någon gång?
självklart kan jag det, jättekul att ni vill att jag ska ha det :')
 
 
Vilka bloggar läser du dagligen?
juliahofsweden.myshowroom.se
sarahtjulander.myshowroom.se
tyraivarsons.blogg.se
vickymorales.blogg.se
 
 
 
Del 2 kommer imorgon tror jag, så håll ut kik ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0