Sjukt besviken tjej

 
Just nu är det en GRYMT besviken och arg tjej som bloggar här. Handlar om biljetter till X-Factor när One Direction kommer dit den 2 november. Vi satt inte på sidan och hade skrivit i allt osv.. och precis när vi skulle betala dom så hänger sig hela sidan och vi kommer till "Startsidan" igen och SIST I KÖN! Så idag har jag och mina fina kompisar pratat minst 20 gånger med Ticnet idag. Är så jävla f*cking arg på dom.Men nu har vi meilat dom osv.. så vi får hoppas på det bästa. Ni sitter väll säkert med värsta "Careface" och säger Ni får väll skylla er själva att ni inte fick några biljetter! men det handlar inte om det. :''(  
Hur som helst.. efterskolan gick jag hem till Vickis med några och hade kul såklart, vi fortsatte ringa Ticnet och meilade dom och fika, haha^^ :P Nu är jag hemma och ligger i soffan och kollar tv.. ni får ha en bra kväll, puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0