Helgen

Hej älsklingar! Jag har verkligen inte haft tid att blogga, har haft fullt upp hela helgen, men nu ska jag berätta varför.. haha :p
 
Fredag: Skolan rullade på vi hade bara 3 lektioner och sen skoljoggen som oxå gick bra! Efter skolan gick jag hem och fixade mig osv.. för sen skulle jag igentligen träffat några kompisar men så blev det inte :( Istället var jag med min kusin hela kvällen. såå mysigt! ♥
 
Lördag: Sov länge på morgonen, sen på dagen åkte vi till mormor och morfar för att fira min morfars födelsedag! :) Sen vid 6 tiden åkte vi och mötte upp min kusin för sen gå på Friends Arena invigningen, det var sjukt bra! :)) Arenan var grymt stor osv.. Svårt att förklara, haha :p Men det var ju massor av artister bl.a, Danny, Icona pop, Agnes, Loreen, Roxette osv.. Och sen var det massor av motorcyklar, bilar, djur, akrobater som var med i olika nummer, så det var super roligt och bra! :')
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0