Underbart

Hemma från skolan för typ 30 min sen.. Älskar vädret just nu, sol hela dagarna, hade vattenkrig med nästan alla i klassen på lunchrasten, haha^^ SÅ SJUKT HÄRLIGT! Älskar min klass, vill värkligen inte splittras till 7:an, om allt bara kunde vara som nu så skulle allt vara helt underbart!!! :D ♥
Men Just nu ligger jag ute och steker i solen och äter jordgubbar, helt underbart nu är det värkligen sommaaar! :D Det är 39 grader här nu, puuhh :P
Men ska alldeles strax gå in så jag inte bränner mig även fast jag har galet svårt för att bränna mig, haha :P
Men ska gå in om några minuter och duscha, tvätta håret osv.. och göra mig fräsh ♥
Sen blir det mys med mammi och pappi, syrran är på gömmaren med kompisar ;)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0