One Direction ♥

Just nu är det en obeskrivligt överlycklig tjej som uppdaterar bloggen, kommer bli ett väldigt annorlunda inlägg eftersom att jag inte har några ord :''''''))
Kom hem för en liten stund sen från stan, åkte in vid 4 tiden med kusinen för att se 1D ♥ :D Kommer dit knökat med tjejer och alla står och skriker!! När man hörde en bil komma så började alla skrika eller deras livakt..
Sen när deras bil kom och dom äntligen hoppade ut och stog uppe på "plattån" mitt framför ögonen på mig!? Asso kan ni fatta?? Jag kan inte fatta själv helt obeskrivlit känns inte värkligt!!  Alla började skrika,hoppa var helt galna och killarna står där uppe och skrattar, Så underbara killar :* ♥ :'''')) Alla var helt tokiga mobiler,väskor,skylltar hit och dit!!
Det är inte sant sitter och är helt galen av att kolla på musikvidos osv.. på dom och nu står dom 5 meter ifrån mig, Assssoooo kan inte fatta där stog dom!! OMFG!!! :'''')) Jag är helt obeskrivligt överlycklig!!


Där stog dom :''')


Världens bästa killar :''') <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0