Hejdå One Direction :'''''''''''((

Kom precis hem från stan, med några kompisar. Kom dit typ halv 4 men fick ju inte se dom idag eftersom att dom skulle direkt till Arlanda för att åka hem till England igen :'''''''''(( Men jag vet att Harry eller Zayn har mig på film eftersom att dom filmade alla sina fans när dom åkte förbi oss, alla lika galna som förut :'') Men nu har jag fått vinka hejdå till dom alla när dom satt i bilen påväg till Arlanda :') Känns sååå konstigt att dom sitter på planet hem till England när dom precis åkte förbi oss för en timme sen typ :'''''''D!! :*
Det har vart världens bästa dagar för mig nu när dom vart här, kan inte beskriva dom med ord! Tror ingen kan fatta hur glad och lycklig jag är just nu :''''''')) Så j-la underbara grabbar allihopp ♥


 



 

 
 

 



Världens vackraste killar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0