6a ♥

6a....♥ Ni är helt underbara! Vi har gjort så galet mycket saker tillsammans som jag har fått så otroligt många roliga minnen ifrån. Det går inte en dag utan att jag skrattar med er.. Dethär är den bästa klassen jag har gått i, det är i den här klassen man kan vara sig själv i.
Och nu till 7:an ska vi splittras.. :O Allt kommer förendras, nya lärare, nya klasser, skåp, betyg osv..
Och alla kommer gå åt olika håll. Vi kommer inte vara tillsammans som vi alltid har vart. Det är bara några dagar kvar nu innan alla lämnar varandra och kommer i nya klasser. Vi har fortfarande inte fått reda på våra nya klasser.
Kommer bli så sjukt jobbigt att lämna vissa av er, båda tjejer och killar ♥
Älskar er, 6A ♥



Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

vi älskar dig med MIN ängelbarn :*

2012-05-29 @ 20:50:51
URL: http://yingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0