Tagga inför imorgon..

Go´kväll^^
Imorgon har jag bestämt att jag nog ska till skolan :D Jag ska iaf försöka, för nu vill jag inte vara hemma längre så jag går nog dit så får vi se om jag orkar vara kvar hela dagen.. Eftersom att jag inte får anstränga mig det minsta lilla så får vi se hur det går, jag får inte andas in kall luft, inte springa, hellt enkelt inte bli det minsta lilla andfådd och det blir jag av att gå lite snabbt bara nu eftersom att jag har lunginflammation då blir man andfådd av att typ gå 3-4 meter bara : /
Men vi ses imorgon alla älsklingar, saknar er så GALET mycket! ♥ Ni vet vilka ni är, alla underbara imorgon ses vi! :D :D ♥
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0