Stolt *

Känner mig riktigt stolt nu faktiskt, haha :P
Nu har jag skrivit 2 texter till "Huset" vi skriver i skolan och gjort jättemycket matte som jag ska repetera till nationella proven jag ska göra i matte. Låter kanske inte så mycket, men för mig är det galet mycket! :P Förra veckan när jag tänkte göra det behövde jag typ läsa 1 menning 3 gånger för att lixom förstå, svårt för er att förstå kanske men när man får lunginflammation då.. Du orkar ingenting, kan berätta för er i skolan lite lättare, hihi :P
Så jag är riktigt stolt nu, hahah ;)
Imorgon ska jag äntligen få gå till skolan.. Hoppas jag!, det där lätt väldigt fel kände jag att jag äntligen ska få gå till skolan men för mig som bara har vart hemma i 2 hela veckor, har längtat riktigt mycket till att få komma ut ur huset och få träffa alla igen! :D Tror snart att man ser exakt vart jag ligger hela dagarna, haha :P

Hoppas ni har haft en bra dag
Puss till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0