Igen

Ligger hemma i soffan och svättas, men känner mig lite bättre och känner mig inte lika matt i kroppen, men det är väll Iprenen och Alvedonen som sitter i : / Men det är så sjukt varmt ute asso, puh! ;) Och så ser man folk på facebook,bloggar osv.. lägger upp fult med bilder ute i solen och här sitter jag och kollar rakt i i vägen typ, så känns det, haha :P
Nu kom precis mamma och sa att vi ska till vårdcentralen ikväll igen eftersom att min feber går upp och ner hela tiden och hostan går inte över, och virus brukar bli bakterier så jag kanske måste äta pencilin som sagt :(


Men nu har jag precis slagit in lite paket till mamma som fyller år imorgon :D GRATTIS världens bästa mamma, Älskar dig mest på jorden! ♥
Men nu ska mamma och jag börja med maten (Taco) så vi kan äta innan vi ska åka till vårdcentralen..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0