Första dagen klar..

Tjenixen ;)
Kom hem för drygt 1 timme sen, Första dagen på länge avklarad, haha :P Men slutade igentligen 12.40 men satt kvar efter och gjort NP i matten, så när jag var klar med det kom farmor och farfar och hämta mig i skolan och skjutsa hem mig eftersom att jag inte får anstränga mig, hih lyx :P Men dagen gick fort, blev lite trött och matt men försökte stå på benen så gått det gick.. ;) Nu ringde precis dagiset där jag ska praoa nästa vecka och sa min arbetstider fick 9-14.. Är det bra?! Det tycker jag, haha :P
Ska kolla runt på lite bloggar och facebook nu, sen blir det lite engelska för imorgon har vi engelska-prov del 2 i gramatik, jag tror jag ska försöka göra den. Inte säkert eftersom att jag var borta hela förra veckan och den här veckan dom dagarna vi hade engelska så missade jag det dom gick igenom till provet! :)



Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0