Dagen..

Kom hem för en liten stund sen, dagen idag har varit bra! Slutade 14.10 Lite segt men, den gick ändå ganska snabbt. Hade 2 stycken prov idag -.- Först hade vi engelska gramatik del och efter det nationella i matte, båda gick toppen tror jag, hihi :P
Men nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, Är så sjukt galet hungrig..Dom är och handlar presenter till min syrra som fyller år på söndag, så dom kommer snart hoppas jag! haha hoppas hon inte läser det här.. :P



haha det var som sagt fotografer som gick runt i Turkiet vid poolen så fick vara modell vid poolkanten, haha :P


Vi får inte glömma bort att Isabelle och Gabriela vann "Veckans Blogg" :)<33

http://issaochgabbis.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0