Äta..

 Har inte blivit super bra bloggning idag men ganska bra, eller hur? haha :P
Men ni vet ju vad jag gör på dagarna.. Ligger i soffan exakt hela dagarna. Och typ bara kollar på olika program jag har missat och även förökt plugga lite, eftersom att syrran kom hem med en hel trave med 1 vecka missade skolarbeten -.- Men har inte orkat, men imorgon blir det mer pluggning för sen på onsdag ska jag förmodligen  äntligen få gå till skolan och träffa alla underbara igen, haha :D :D

Men nu väntar jag på att syrran och mamma ska komma hem från Sofias utväcklingssamtal så vi kan äta. Tror det blir pasta och någon kycklingsås, muumms :P


Men nu måste jag gå och försöka få i mig min vidriga,äckliga,stora,läskiga pencilin : O haha ! ;)
image description



Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0