Sommarloooov!!!

Nu är det äntligen SOMMARLOV!! :'D Så jävla skönt och känslan man får i hela kroppen :'''D 
Kom hem för en liten stund sen från skolavslutningen.. Vi samlades 9.45 gick upp till IP och hade avslutning sen så gick vi ner till klassrummet och fika, gav pressent, osv..Och vår fina lärare gav oss alla en varsin ros och så har hon sutit och skrivit en dikt till alla i klassen som passar in på sig själv, hur gulligt är inte det..?! ;) Och nu så kommer jag inte ha henne som lärare längre, kommer sakna henne galet mycket, bästa läraren ♥ Och så skulle jag göra det jobbigaste säga "Hejdå" till alla och speciellt till Filippa och Felicia som ska byta skola till 7:an :'''( Då gick det värkligen inte att hålla tårarna inne, haha^^ :P Kommer sakna er så sjukt mycket!! :''( Älskar er bästa Filippa och Felicia! ♥ :*







Den skrev hon till mig, hihi gulligt! :* Tycker ni det stämmer..? ;) aa :D




Men ni får ha ett bra SOMMARLOV för jag kommer ha det bäst med sol,bad osv.. :D

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0