om grönan..

Igår blev det ingen bloggning efter jag kom hem från grönan.. Men först möttes vi i skolan åt lunch innan vi tog tåget in till stan och sen vidare med spårvagn till grönan, kom dit när det öppnade. Sen åkte alla hem igen klockan 6 men då stannade jag kvar med Sandra och Becka till typ halv 9 :D Hade det så jäkla bäst :') MINNEN dethär med :D Jetline, Popexpressen, Lustiga huset, Blå tåget, frittfall, Kärlekstunneln, Katapulten, ALLT!! :D Och SPÖKHUSET, fattar inte hur jag kunde..? Är galet mörkrädd bli jättelätt skitskrämd så ingen bra kombination :O Har aldrig skrikit sådär mycket som jag gjorde..haha^^ :P








Sandra  Becka  Jag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0