Ingen bra bloggning..

Som ni har märkt så bloggade jag inget igår, hade inte tid någongång.. Sorry! : /
Men kan ju berätta lite snabbt nu vad vi gjorde..

Onsdag (Igår): Var det ju som sagt Nationaldagen som alla säkert vet, hihi^^ :P Men först på morgnonen åkte mammi och jag till XXL som öppnade igår för att kolla på "Hunter" stövlar till mig men såklart var det ju 100 meters långa köer -.-, så åkte hem direkt iställlet. Och då städade jag typ lite innan några kompisar kom till oss på middag och firade natinaldagen, haha^^ :P



 Men nu kom jag hem för en liten stund sen från skolan.. Satt kvar en liten stund med några och skrev klart ett Svenska-arbete vi håller på med så nu är jag klar ;)
Men dagen har rullat på som vanligt, gick hem en snabbis på lunchen och hämta billjetter/Åkband till imorgon för då ska vi på GRÖNAN med klassen, yeeah!! :'D TAGGAD!! ;)
Vad har ni gjort idag då?

Puss


Kommentarer
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fyfan vad vacker min änglabarn!

2012-06-07 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0