Farsta

Förlåt för att jag inte bloggade igår med hade inte någon tid alls, och nu på sommarlovet så kommer det inte bli uppdatering varje dag eftersom att jag inte komma sitta vid datorn så mycket och på landet så är det inte så bra teckning.. : /
Men kan berätta lite snabbt vad jag gjorde igår.

Fredag (Igår) Gick jag upp vid 8.30 tiden för sen 9.30 kom farmor och farfar och hämtade upp mig så åkte vi direkt till mina kusiners skolavslutning och tittade, och min kusin hade blivit frågad om hon ville sjunga solo och det sa hon ju såklart "Ja" till, Så GRYMT duktig :)
Efter det åkte alla vi (Farmor & Farfar min kusiner) till "Lida" och åt lunch osv.. Mysigt! ;) Det var ju superfint väder igår.
Efter det åkte jag hem till farmor och farfar en stund på kvällen och bakade osv.. ;)





hahahaha :P


Hur har ni det i regnet..?! Själv sitter jag inne och myser med familjen. Var i farsta en snabbis på förmiddagen också med mammi och kollade lite, shoppade lite också :)
Men nu ska vi fika lite, hihi^^ :P


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0