Hemma från landet nu : (

 
 
 
Heej! ;) Har precis kommit hem från landet. Har vart där en vecka nu, tiden har gått så galet snabbt men ändå så känns det som att vi har gjort såå mycket :D Men vet inte hur jag ska börja berätta för har haft det såå grymt underbart, blå himmel och sol varje dag, och då skojar jag inte, helt sjukt! Grymt ju, haha^^ Har skrattat till jag börjar gråta nästan, fiskat, suttit ute sent på kvällarna med 2 av kusinerna, gått och lagt mig runt 01.30 - 02.00 varje natt, badat o solat hela dagarna, Love my Life :') ♥ På 1 Vecka har vi hunnit göra så galet mycket roliga saker, Älskar er världens bästa kusiner! ;* ♥ :'')
Ni får bilder istället eftersom att det inte går att förklara hur underbart vi har haft det, haha :P <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0