Hemma från Eskilstuna

Tjena ;)
Förlåt för ingen bloggning, men ska berätta varför.. :/ Jag kom hem från mitt landet där jag var med kusinerna och sen nästa dag så åkte vi till Eskilstuna, så kom hem därifrån för en liten stund sen. Som ni kanske vet om ni kanske följer mig på instagram. Men har vart där med familjen hos några kompisar som har landställe där, så det var kul! :) Har vart ute med båten en snabbis, haha^^ :P Började SPÖregna när vi var mitt ute på sjön, och alla var helt genomblöta, men det blev ändå så kul, riktigt svensk sommar, hahaha^^ :P Ni kan ju förstå hur alla såg ut, lite lagom fina ;)
Men nu ska jag alldeles strax äta middag, Sen måste jag packa det mesta ikväll för imorgon ska jag träffa Linn, saknar henne nu! <3 
Så det blir bara föra mig att packa upp och sen packa om igen för på tisdag ska vi till landet i 2-3 veckor :D Ska bli otroligt skönt, hihi^^ :P <3
 
Bild från båten idag, hinner tyvärr inte ladda upp fler bilder nu, ska äta! :P
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0