Lördagsmys! ❤

Shoo..
Kom hem för en liten stund sen.. Idag så har jag bara vart hemma och villat typ. Men klockan 3 så var jag och min kusin och så på bio kollade i 3D oxå, nice! :-) men bion var väll sådär.. Men alla filmer är inte bra, haha! men efter det så åkte hela familjen hem till dom och åt och fikade och lite så, trevligt! ❤ älskar er alla kusiner ni är bäst! 😃 hihi!
Men nu är jag hemma och har precis kollat lite på " morden i midsomer". Mys! ❤ men nu kom mamma med lite dipp och gurkstavar och morötter, haha nu tänker ni att vi är knäppa som äter sånt en lördagkväll.. men typ alla i familjen har godisförbud som jag sa förut :P så därför blir det sånt istället.. Men det är riktigt gott! :-) va har ni gjort idag?? 😃
Men nu ska jag inte skriva mer för då kommer ni inte orka läsa allt. 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0