♥ Beritan ♥

Beritan..  Vet inte hur jag ska börja..?
Du vet inte hur mycket du betyder för mig. Det var du som gav mig glädje.. Det var du som alltid fanns där för mig! Du är bara så fantastisk, du är omstänksam,rolig,glad,snäll,skämtsam, hjälpsam helt underbar, allt som man behöver från en äkta vän, som du ♥
Det är en person som du som ALLA letar efter och försöker få.. En ÄKTA vän.
Då tar allting bositivt, jag kan säga vad som helst till dig och jag vet att du tar det positivt och att du skämtar tillbaka. Jag kan lita på dig till 100% utan att du går till någon annan och skvallrar allt man har sagt till dig ♥
Men sen så när du böt skola så har vi tappat kontakten nästan helt :´( Och så får det inte bara vara, det måste ändras.. ♥
HOPPAS du fattar hur mycket du betyder för mig gumman! ♥

ÄLSKAR DIG BERITAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0