Svar på frågestunden Del 1

♥SOFIA K..
1.När skapade du din blogg ?
2.Är detta din första blogg?
3.Om inte hur många har du haft innan och vad hette dom ?
4.Varför bloggar du ?
5.Hallon / jordgubbe ?
6.Gillar du att blogga ?
7.Spelar du fotboll ?
8.Blogga / Fb ?
9.Sofia Olsson / Danny ?
Lite frågor..<3

SVAR:
1. Jag har haft den här bloggen ca. 2 år.. :D
2. Nej..
3. Jag har haft 3 andra bloggar innan tror jag, den första jag hade hette
http://jjoojjoo.blogg.se och http://johannas.blogg.se och den jag har nu :D
4. Jag bloggar för jag tycker det är superkul att andra ska kunna läsa lite om vad jag gör på fritiden och det är så kul och bara skriva vad man har gjort någon stanns, att ha en blogg är ungefär som en dagbok.. :D
5. Jordgubbar.. Älskar jordgubbar! haha :P
6. Jag älskar att blogga :D
7. Nej det gör jag inte.. Jag slutade när jag var 9år 
8. oojj.. svår fråga! : / men då tar jag nog ändå Facebook faktiskt :D
9. Danny.. :D Han har jag älskat sen liten, haha! :P Sofia har oxå en fantastisk röst men jag tar Danny.. :D



SANDRA W...

1.Vem i klassen är din bästavän ??
2.vilket är det roligaste minnet du har med mig? :P
3.vad är det bästa med att blogga? :) ♥

SVAR:
1. Det är du och becka :D <3
2. Har mer en 10000 minnen med dig, och alla minnen har var BÄST! :D :D
3. Det är så kul och bara skriva och andra kan läsa.. :D


MOA G...

1.Popcorn / Godis
2.TV / Dator
3.SMS / Ringa

4.Favoritfärg?
5.Favoritmat?
6.Favoritbloggar

SVAR:
1. Godis :P
2. Dator..
3. smsa :D
4. Blå och svart :D
5. Tahimat och Tacos
6. Har inte någon värkligen favoritblogg, läser massor av olika bloggar :D



SOFIA...

1.Vad vill du bli när du blir stor? :)

SVAR:
1. Jag vet inte riktigt men vill jobba som frisör eller hålla på med spabehandlingar :D


MADDE...

1. Favoritartist?
2. Har du varit tsm med någon?

SVAR:
1. Det är Danny Saucedo ♥
2. Jaa.. Det har jag ♥



Tack för att ni kommenterar sötnosar, ni betyder allt för mig ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0