Olivolja..

Har blivit tipsad av Chong (Moa) att man ska ha fingrarna i olivolja.. Och jag har aldrigt trott att det hjälper och att det bara är helt onödigt, haha! :P Men nu när jag hade tid så gjorde jag det för att prova. Det kändes riktigt bra och det hjälpte oxå :D Ni känner väll säkert som jag gjorde att vem orkar sitta i 15 min och göra det, men gör det en kväll när du sitter framför tv:n t.ex så känns det som att det går jättesnabbt, lovar! ;)
 Så prova ni oxå, ni gör bara så här:

Du behöver :

En skål


+

Olivolja

Det behöver du..

Hur gör man? Enkelt..

Du häller upp lite olivolja i skålen..



Sen så är det bara stoppa ner fingrarna i det, i ca 10-15 min sen tar du upp fingrarna och torkar av dom med papper. När du har torkat klart så är det bara att dra ner nagelbanden..



Varför ska man göra det här?

Dina nagelband blir mycket mjuka vilket gör att dom växer ut mycket, mycket snabbare..och dina naglar blir mycket finare. Dom blir även hårdare och går inte av lika lätt.



Jag rekomenderar det STORT! :D Det hjälper till jättebra och du känner dig mycket frächare om fingrarna på en gång..  

Det räcker att du gör det 2 ggr i veckan , och du känner direkt att det ger en stor efekt..

Säger bara 2 ord:  
GÖR DET!! :D





Kommentarer
Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Skitbra faktiskt och har gjort det här i flera veckor, mina naglar har börjat växa mycket snabbare. Kul att du sprider tipset Johanna ^^ <3

2012-02-17 @ 15:48:11
URL: http://chongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0