Min dag..

Dagen har vart lite speciell.. :P

Vaknade - Gick upp klockan 7..Fixade mig klar och åt lite frukost för första gången på länge ( hatar att äta på morgonen)..

Åkte till skolan - Åkte klockan 8 ungefär.. var fett stressad bara för att jag gick upp så sent.. : / haha :P

Skolan - Kom till skolan hade halv grupp i matte först.. Sen så hade vi engelska-prov, det kändes riktigt bra så får hoppas på det bästa..Sen hade vi bara det vanliga.. Svenska,Matte osv..:)

Efter skolan - Efter skolan så drog jag hem till Gabriela en snabbis med Alva sen så åkte vi till "Huset" för dom 2 skulle skriva en egen låt i en studio, nice nice! Så hänkade med dom dit.. Riktigt kul faktiskt! :D
Vi hade en tid där klockan 18-19 med en kille som skulle hjälp till :D
Men sen så kom jag hem ungefär klockan 20.00.

Nu - Sitter i soffan och smsar med några och bara myser, hihi! ♥

Hur har eran dag varit??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0