Dagen..

Dagen har varit ganska skön, fast vi slutade typ vid 3 : /
Jag hade sovmorgon imorse så gick med några kompisar hemifrån typ vid halv 9.. men när vi kom till skolan hade vi först SO och efter det engelska. Sen lunch det var typ någon soppa sen så var det musik och efter det hade vi en kort liten lektion då vi kollade på en film om sexuallkunskap, hehe! :P Efter det sen så fick vi semlor eftersom att det är semmeldagen idag! Gullig lärare man har som bakar semlor till oss^^ <3 Men sen så var det "Elevens Val" och där har jag har engelska och då fika vi där med, Det var sista gången idag :D Det var inte så värst kul att sitta och prata engelska hela tiden, haha :( Så det har en riktig tjokisdag för mig, haha ! :P Men det är ju fettisdagen idag! :P
Och nu kom precis mamma hem med semlor, haha! :P
Men nu ska jag äta, bloggar mer sen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0