Hemma nu från Vårdcentralen

Hello! Kom hem för en stund sen från vårdcentralen. Eftersom att jag har så grymt ont i örat och lite halsen, men nej! Det var inte öroninflammation såklart, Det är därför det dunkar och värker i hela örat och typ strålar upp från munnen till örat när jag sväljer.. Ibland blir jag irreterad på dom, det var som när jag hade lunginflammation då var dom helt säkra där på vårdcentralen att det inte var det, nästa dag åkte jag upp till Akuten för det inte blev bättre och då var det svår lunginflammation som jag haft länge så jag fick äta pecillin flera dagar :'( Aja, det är bara stå ut och hoppas det blir bättre. Förlåt för tråkigt inlägg, men ni vet! Ibland måste man^^ :P
Nu blir det mys med familjen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0