Denhär gången ska jag klara det ;)

1 -  Beskriv nummer, 3, 11, 18 på din kontaktlistan på mobilen.
2 - Bild på dig för 2 år sedan
3 - 10 sanningar om dig själv
4 - 3 bloggar du läser
5 - En nytagen bild på dig
6 - Bild/bilder på dig och din bästavän/bästavänner.
7 - En bild på min handstil
8 - Min favoriträtt
9 - Din outfit idag
10 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
11 - En låt som får mig att gråta.
12 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
13 - Vad tycker du om din klass?
14 - En bild på din favoritsak.
15 - En bild på din mobil.
16 - Din favorit affär.
17 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
18 - Berätta om dig själv.
19 - Bild på det du köpte senast.
20 - Min dator.
21 - Din profilbild på facebook.
22 - Berätta om ditt utseende.
23 - Någonting jag oroar mig för.
24 - Gamla bilder på dig .
25 - Något du måste göra innan du dör.
26 - Något du är rädd för och varför.
27 - Hit vill jag resa.
28 - Din första resa.
29 - Ditt största intresse.
30 - Din favorit låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0