7 - En bild/text på din handstil

..Slarvigt skrivet!
 
Usch.. Tycker det är jobbigt att skriva vad jag själv tycker, känns så skrytigt! Men aja..
Jag får väldigt ofta höra i skolan att jag skriver jättefint! Och när vi ska skriva kladdar och sen ren skriva texter så frågar väldigt många mig om det är renskrivning jag skriver fast det är kladd jag skriver, och när jag lämnar in papper så säger lärarna att jag inte behöver renskriva för att det redan är så fint! ;) Många vill att jag ska skriva åt dom istället om dom ska göra något. Och jag blir ofta frågad om jag vill skriva kort osv om det är något vi ska göra. Så jag är väll rätt nöjd med min handstil^^ ;)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0