hemma från första prao dagen

Kom preci hem från praoen :D Dagen har varit galet bra! Kom dit klockan 9 och alla började kolla på en och kolla vem jag var, haha gulligt^^ Men en tjej (Maja) kom fram poäng gång och krama mitt ben, haha hon var så sööt! ♥ Efter det då blev det slagsmål om vem som skulle sitta bredvid mig när det var samling och lunch, hihi :P
Sen blev man kallad fröken resten av dagen ;) Vi var inne hela dagen och påskpyssla hela dagen :D Kulkul! ;)
Och när det var sov dax så värgrade dom sova om inte jag var med dom. Sen när jag skulle gå hem klockan 2 så började Maja och Ellen gråta och jag fick inte gå hem, haha dom var bara fööör gulliga ♥
Men nu kom jag precis hem från en toppen bra dag! :D
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0