Hemma efter andra praodagen

Nu har jag precis kommit hem efter en toppen bra andra dag på praoen :D
Först på morgonen var alla små barn ute sen så gick jag och några in och pysslade, vi målade på händerna så det blev tuppar, haha ;)
Efter det kom alla in och vi hade samling och sen var det påsklunch och efter det sen så var det sov dax för alla, så då var jag där inne med dom som sagt.
Vid 2 sen gick jag hem :'( Men gick hem lite senare för när jag skulle hem så skulle alla barna ut och då låg ju alla på golvet och skulle bli på-klädda, haha asso dom är bara för söta ♥
Längtar redan till imorgon så jag får träffa alla sötnosar igen, hihi^^ :P
Men jag bloggar mer sen..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0