En rubrik ska det stå här : /

Som ni har märkt har uppdatering var skit här idag... -.- Men har inte haft någon tid. Pluggat hela eftermiddagen, Spanska,Engelska,Matte. Har matte-prov och Spanska-glosor osv.. till imorgon -.- Så sorry, ska bättra mig ♥
Men dagen har vart super skön! Slutade 12.40 som sagt :) Började med slöjd sen städade vi bara utomhus (Vi är med i en tävling "Håll Huddinge rent" Dom som vinner, vinner 3000 kr till skolan ;) Så varför inte lixom?! )
Efter det hade vi VGT i 40 min innan vi slutade :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen, ska tvätta håret, smörja in mig, osv.. Bloggar mer efter det, så håll ut kik! ;)

Puss på er så länge



Mina söta brudar, hahah^^ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0