Tidsfördriv...

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.56 m
2. hur mycket väger du? vet inte riktigt!
3. hårfärg och frisyr? Blond och halvlångt rakt
4. ögonfärg? blå
5. mest nöjd med? Det mesta!
6. minst nöjd med? vet inte riktigt, haha
7. skostorlek? ca. 37
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen, tycker inte piercingar är så snyggt! (ta inte illa upp till dom som har)


FAVORITER
1. filmer?  har ingen speciell gillar det mesta men typ, I taket lyser stjärnorna

2. låtar? Gillar typ allt men Dannys musik
3. årstider? Vintern, sommaren
4. mat/dryck? taco,cola
5. djur? typ alla pälsdjur
6. färg? svart,rosa
7. parfym? Britney spears och christina aguilera
8. tv-program? True Talent
9. ämne i skolan? Hemkunskap och slöjd
10. sysselsättning? vet inte!


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? everest jacka
2. vad använder du just nu för skor?  svarta uggs
3. favoritfärg på kläder? svart typ
4. favoritmaterial på kläder? haha vet inte!
5. vad skulle du vilja ha just nu? Allt på min önskelista (fyller år snart)
6. favoritaffärer? H&M, Gina Tricot typ
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
8. favoritmärke? inget speciellt
9. vad har du för byxstorlek? typ 34
10. vad har du för tröjstorlek?  xs

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? stort, elr vad menas med stort?
2. vilken färg på tapeterna? jätte ljusrosa (vill måla om)
3. vilka färger går rummet i i övrigt? helt rosa, vitt tak
4. favoritmöbel i rummet och varför? vet inte, sängen typ

5. vad vill du ändra där inne? aa, måla om
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nope, vi har en precis utanför mitt rum nästan
b) video/dvd?  nepp
c) dator? aa
d) stereo? jag hade, men den gick sönder och börja öukta bränt typ! :/
e) telefon? min mobiltelefon ja!
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? lite av våran altan och grannarnas hus 
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover typ, haha
9. vem förutom du brukar sova i din säng? kompisar, när dom sover över
10. favoritpryl i rummet? sängen, haha

BLANDAT
1. Vilken skola går du i? Källbrink :)
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget tror jag

b) skolväska just nu? skolböcker och vantar
3. vad är du beroende av? min dator
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du?  typ rosabandet elr nåt
6 vad tror du på? Mig själv
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon religon? Jag tror inte på något men är döpt i svenskakyrkan
8. vad köpte du senast? en lampa,spegel och en byrå till rummet ;)
9. har du nåt husdjur? nej, jag hade
10. vad bor du i? vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0