...

Shoo...
Som ni ser har jag inte bloggat något idag :/
Men har inte haft tid.
Först drog man till skolan hade ett matte-prov det gick rikigt bra elr det kändes bra! :D
Sen hade vi "Skoljoggen" Men fick inte springa eftersom jag har vart sjuk :(
Men gick några varv.
Sen kom farfar och hämta mig i skolan och sen åkte vi och hämta min kusin och åkte hem till farmor och farfar :)
Så kom typ precis hem.
Men nu är det äntligen höstlov!!
Så skönt! SKa bara vara hemma och slappa tror jag, vara med kompisar och kanske träffa kusinen någon dag.

Men nu sitter jag och chattar med Sofia från TT på facebook, hon är rolig hon! :D
Haha Äslskar henne!


Men nu ska jag äta snart

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0