Sofia Olsson ♥

Från Sofia Olsson: TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!:D Det värmer så oerhört att läsa det du skrivit. Men du får hålla utkik efter min singel som förhoppningvis kommer ut om en eller två veckor:D Ha det gött vännen! //Sofia

Jag kommenterade hennes blogg och då svarade hon det här :) ♥
Blir så glad :D


Sofia Olsson

Jag vet inte hur jag ska börja...

Du är en sån GRYMT bra sångerska.
Du har en jättevacker röst du ska bara veta hur mycket du betyder för mig och säkert många andra ♥
Med alla underbara,gryma, bästa framträdande du gjort i TT så har du blivit så stor..
Kollade tillbaka på när du kom in och sjöng första gången och alla tre snurade runt :D
Sen dess har du utväcklatd så jäkl* mycket men du var helt grym redan då, kan inte fatta!
Du är en sån himla vacker,fin,rolig,grym sångerska du är ALLT man kan tänka sig!
Det går inte att beskriva dig med ord hur grym och fantastisk du är!
ÄLSKAR DIG MEST, SOFIA OLSSON




Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

aww <3 och jag älskar dig!! <3

2011-11-15 @ 16:15:27
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0