Hc...

Kom hem för en liten stund sen. Jag har vart i Huddinge C med Gabbi, men när vi gick in på donken så stog Noah och max där så vi hängde med dom en stund..
Vi gick in på Kicks, hahaha och där så blev jag ner sprutad av sån där herr parfym av Noah, så nu stinker jag! TACK noah..
Men sen skulle dom in på InterSport så vi föllde med och där träffade jag mina kusiner och deras mamma, så jag prata med dom en liten stund.
Men nu har jag kommit hem.
Ska göra matteläxan till imorgon sen blir det,, Slappa! skönt :)

LOVE


Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

SV: Hahaha, nä du ska inte kunna trycka på play, för singeln är inte ute än:P Kommer nästa vecka eventuellt. Så du får vänta ett litet tag till;D//Sofia"Effie"

2011-11-18 @ 14:03:35
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0