New York Tomorrow :D

Ja som ni ser på rubriken så ska vi åka till New York imorgon :D För askmolnet är borta :D
Så nu packar jag för fullt det sista som är kvar. Planet går typ 10 imorgon bitti. Och man måste vara där minst 2 timmar innan, ni vet USA. måste typ gå upp 6 imorgon bitti, HJÄSP! Vi kommer typ komma fram vid 12 på dagen där men i svensk tid kommer vi fram klockan 6 på kvällen. Jobbigt det är 6 timmar tidskillnad.
Men nu ska jag inte dra ut på strunt i det här inlägget.
Nu måste fortsätta packa, så jag hinner klart.


New York :D coolt.....

Ha en bra vecka medans jag är borta!
Kommer inte bli någon bloggning!


(Gör tidinstälda)

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0