Tomorrow...

Halloj alla söta bloggläsare!

Idag har jag vart i skolan, det var ganska ok.
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid har haft läxor och träningar och sånt.

Men imorgon kommer det inte bli någon uppdatering för jag och min lilla älsklings gumma Tyra ska gå på Melodifestivalen finalgenrepet imorgon kväll! :D
Ska bli så himla kul, Läääääääängtar as mycket!!!
Kameran följer såklart med :)
Men det börjar kl. 19.00 och slutar kl. 23.00  :D
Så jag är väll hemme typ halv 12


Det kommer bli jobbigt för sen på lördagen så ska vi ha gympatävling vi ska tävla i MINI DM och vi ska samlas kl. 07.20 på morgonen så måste gå up typ halv 6 kommer vara as trött!
Men det gör inget när man ska ha en skitrolig kväll, med dig gumman! ♥ :D

Skriver mer sen på lördag när jag kommer hem efter tävlingen!

pözzpözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0