vart inte av.....

halloj! :)

Idag skulle jag åkt skidor med pappa i flottsbro! :) Men vi gjorde inte det eftersom det blåser såmycket och han vakna typ och var försyld syrran  har väll smitat han! så vi kunde inte åka! :( men i morgon ska jag kanske åka med min kompis! :)

har precis fixat klart min almenacka! med bilder i


hehehe, fulufjället,
 några tjejer i klassen på skolavslutningen,
 jag och ett av fåren i dalarna,
 när jag skör gusta vasa båten på siljan haha,
 och första skoldagen i 6-års när jag precis hade ramlat och fått sy i hakan som ni kanske ser!


det här är bilderna i Juni!

jag på midsommar i dalarna
och en bild i dalarna vid nån blomvagn!
och när jag badar i siljan  i dalarna
(a) dalarna är vårt landställe för er som inte vet det! :)


på min födelsedag när jag fyllde 3 tror ja fast en av den är på min typ 6-årsdag!

det var lite av den!

kram jojo! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0