Tävling!

Hej!

Nu sitter jag och kollar på tv och är inne på fb och msn och chattar. Men idag har jag bara vart hemma.


Tänkte starta en tävling! :) så att bloggen blir lite roligare, så ni får alltså kommentera vad er blogg heter och så lottar jag ut 1...2...3... så får
1:an får en länkning i 2 veckor i varje inlägg jag gör
  2:an får en länkning i 1 vecka i varje inlägg jag gör 
3:an får länkning i 3 dagar i varje inlägg jag gör

så börja kommentera och säg vad den heter och håll tummarna för att du vinner!
den som vann får ni veta 1 februari




Juste imorgon kommer jag nog inte hinna blogga för vi ska till en utav mina kusiner för hans pappa fyller år och sen vid typ 4 så ska jag på gympa mellan 4 till 8 så det kanske inte blir nåt inlägg men om jag hinner gör jag det när jag kommer hem och jag orkar.

Kyss




Kommentarer
Postat av: Becka <3

Jag är med

2011-01-22 @ 20:50:29
URL: http://mizzuu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0