Svar på frågestunden!!!

Hej, idag har jag vart i skolan som vanligt.
Men nu är jag inne på facebook och chattar.
Ikväll ska jag ha gympa :) fast jag kan ju inte träna :( kanske inte sa det men jag spelade wii och då råka min kompis slå till mig med den där kontrollen, och nu har jag jätteont :( var och röntga den i lördags, Jag har en sprika i armen gör skitont, och imorgon när vi har friluftsdag ska ju åka skidor. Fick sms från pappa precis står att jag ska in till sjukhuset imorgon bitti kl. 8 och röntga min arm igen :( aja får stå ut.

Men idag skulle ju ni få svaren på frågestunden! :)

Sofia:  1.Favorit ställe?
           2.Favorit låt?
           Kram

Svar: 1.Dalarna
          2. venne har ingen spec, men typ Danny Hey
              



Linn: 
1. favoritsport?
         2. favoritmat?

Svar: 1. gympa
          2. taco och thai mat





Emily:
1. favoritdjur?

Svar:  1. Hund, hamster, Delfin







Ebba:
1. Vilken är din favoritmat?
          2. Favoritfärg?
          3. Favoritfilm?
          4. Vilka affärer brukar du shoppa på?
          5. Vilka länder har du varit i?

Det var några frågor ;)<3

Svar: 1. taco och thai mat!
          2. typ lila,svart,blå
          3. venne, tycker fler är bra, men typ Solsidan! hehe
          4. typ H&M och Kappahl
          5. Danmark, Cypern, Mallorca, Frankrike ska till Turkiet! :D





Deniz:  1. om du var en kändis, vem skulle du vilja vara då?

Svar: Om jag var en kille så Danny men tjej jag vet inte riktigt!





Filippa:  1. har du nån kille?
              2. favo färg?

Svar:  1. nopp
           2. lila, svart, blå






Emma:  1. Vem gillar du?

Svar: 1. vet inte riktigt!






Moa:
1. är du ihop med någon? ♥
         2. när fyller du år?
         3. hur lång är du? :)

Svar:  1. nopp
           2. 11/11
           3. 1,54 typ








  Anonym: 1. favorit artist?
          
  Svar: Danny (E.M.D.) såklart det finns ju inga bättre!





hinner inte mer nu, lägger upp dom sista sen!

Ska på gympaträningen och titta lite!


pözzpözz










         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0