Om mig!

Namn: Johanna
Skostorlek: 36-37
Längd: 1.54
Ålder: 11år 

Hårfärg:
ljust
Ögonfärg: blå
Önskar du att du bor någon annanstans: naj
Tänker du ta självmord: nej, alldrig i hela mitt liv!
Beskriv dig själv med 3 ord: busig, pratig, skrattar mycket
När stiger du upp: 07.00
Vart med i tidning: nej, inte vad jag kommer ihåg! :p
Bästa artist: Danny såklart och EMD                                     
Vad dricker du när du är törstig: vatten eller saft
Tänker du på kärlek vid första ögonkastet: naj, inte alltid
Är du bortskämd: nej!
Vill du ha barn: nej, inte nu!
Vänner som du litar på: rebecka, sandra, felicia, filippa   Kan värkligen lita på er!  ♥
fritid: vänner, gympa, blogga

Bilder sen jag var liten:













när jag är typ 2 år!


till när jag är så här stor midsommar 2010 i Dalarna (landställe)

det var några blider! :)

Nu måste jag göra läxor! :(

Kyss









Kommentarer
Postat av: celice

sjukt söta bilder!!

2011-01-27 @ 20:40:58
URL: http://www.lillafloris.blogg.com
Postat av: Klara ♥

Snygg header!! ♥

2011-01-27 @ 20:43:15
URL: http://lillklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0