Johanna hissar & dissar










HISSAR


- Kompisar
vad skulle livet betyda utan kompisar, dom behövs värkligen!

- Våren behöver inte klä på sig så mycket kläder och fina blommor och fåglarna som kvittrar när man öpnnar fönster, älskar våren!


- Mobilen måste värkligen ha mobilen med mig, känns som att man saknar nåt annars!

- Dator skulle inte klara mig utan dator, man behöver värkligen den annars skulle man t.ex inte kunna blogga eller vara inne på fb!









       DISSAR


- Falska människor hatar värkligen falska människor som man inte kan lita på!

- Djurplågeri hatar värkligen djurplågeri, djuren har väll rätt att leva lika väll som att vi har rätt att leva!

- Röka, alkhol, snus varför ska man hålla på att röka man förkortar bara sitt liv! alkhol varför ska man drika sprit och så har man inget bättre för sig i livet lixom en att så i nån park och drika sprit! Gillar inte snus heller man får bara svarta tänder usch! och svarta tänder är fult! Dissar värkligen sånt!


(a) det var mitt hiss & diss

ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Klara ♥

Jag håller helt med ♥ ♥ ♥

2011-01-12 @ 17:01:59
URL: http://lillklaris.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg header du fått! ;)

2011-01-12 @ 18:42:04
URL: http://sofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0