Dagen....

....Hej alla söta!

Kom precis hem från gympaträningen! :) det var värkligen bra idag för jag klarade att köra bakåt som jag sa i nåt annat inlägg så har jag ju typ fått nån press som göra att jag inte vågar göra något bakåt men nu gjorde jag det :)


min gympagrupp på juluppvisningen, fast det där är en dans som vi kom på! Jag är längst fram till höger med lila tights, ja tror ni fattar ;)

men idag har jag vart i skolan som vanligt, det var faktiskt jättekul, höll typ på att dö av allt garv.
men efter skolan gick jag hem och inte gjorde nåt spec satt typ vid datorn en liten stund sen så skulle jag ju på gympa, men nu är jag hemma igen!

men nu är jag inne på fb och msn och chattar!

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0