Packa.....

...Nu måste jag börja packa för imorgon åker jag och syrran tåg upp till Dalarna (landet) :) Ska bli skitkul! :)

Landet, tagen från altanen på ett utav husen.


Landet där ser man sjön på kvällen med en jättefin solnedgång!


Våran fotbollsplan och stranden! :)


ett utav husen ;)


står på våran brygga och tar kort upp mot huset. där ser man båda våra hus


det är innan vi hade bryggan
 det var några bilder på sommaren på landet, längtar tillbaka på en gång när vi åker hem, typiskt mig :P Men imorgon får jag åka ditt :D


Men när jag har packat klart så ska jag nog baka något ;) Älskar att baka.

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=1132#/rosta

Rösta snälla, det är bara 3 dagar kvar, vi blir så glada om ni röstar :)

Såg ni Minuten igår dom som inte gjorde säger bara en sak, STACKARS ER ni missa då EMD, synd om er!
Dom vann 50.000 dom är bäst, ingen har kommit så långt som dom! :)

Har inte så mycket mer att säga nu!
Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: anonym

jättefin blogg & fina bilder!

kolla gärna min blogg!

2011-02-28 @ 12:23:16
Postat av: Johanna

Tack! :)

2011-02-28 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0