Min underbara kväll :)

Godmorgon!

Vaknade klockan 10 idag, skönt!
Men Igår vart det ju ingen uppdatering :( Men det var ju för jag var på fest hos min underbara kompis ;)
Hade skitkul värkligen :) Har alltid kul med dig flummkompis :) 
Först så öppna hon alla presenter, jag gav henne örhängen och ett nagellack.
Men sen så körde vi typ Gissa kompisen det är typ att man är i lag så ska man skriva något om varje person i laget så ska andra laget gissa vem det är, det var iaf jättekul igår! :)
Fick kramp i magen för att jag skratta så, haha älskar er tjejer ♥
Tog tyvärr inga bilder, men ska fråga sötnosen Ebba om jag kan få ta några bilder från henne som ni kan få se för hon tog jättemycket bilder ;)
Hade en skitbra kväll med er!

men bilder kommer sen om jag kan få ta några av hennes bilder! :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0