Friluftsdag!

Hej!

Idag har det varit en speciell dag :) Först imorse så skulle jag tillbaka till sjukhuset kl 8 för att undersöka om den och röntga om den :( när jag var klar på sjukhuset kl 10 stjutsa pappa mig till Flottsbro för vi hade friluftsdag idag och jag valde skidor typ alla i klassen gjorde det :) Så har åkt skidor hela dagen idag skit nice! Älsker er tjejer, Ebba, Rebecka, Felicia, Filippa, Sandra! ♥
Men när klockan var typ 14.20 åkte vi hem asså jag,ebba,sandra,felicia,filippa,rebecka för vi hade jätteont i fötterna och knäna!
Jag och Ebba följde med Sandra hem efter Flottsbro hade skitkul! :) ♥

Men nu ska jag äta och sen måste jag plugga!

(Kunde inte ta bilder)

pözzpözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0