8/2

Hej allihopa! :)

Idag har jag vart i skolan, hade skitkul! :) När vi skulle äta så satte vi oss vid ett bord och så kom visa killar från klassen och satte sig med oss. :) hahah börjar skratta när jag bara tänker på det. Sen så sa jag nånting så Filippa sa Va?? Men precis dåe fick hon typ nån kurr när hon sa det lätt skitroliga jag och sandra häll typ på att dö för att vi skrattde så! Sen kom felcia och satte sig med oss :) det fanns ingen stol så hon vände sig om och tog den bakom så började alla skratta för då tog Ludde hennes biff proppful i munnen hahaha så himla kul vi hade! :D kanske låter skittråkigt.  Ni kanske inte fattar men det var värkligen hur kul som helst! :)

På bilden började vi med lera :) Jag gör en nallebjörn som sitter och håller i ett hjärta som jag ska ge på Alla hjärtans dag!♥  Men den kommer tydligen inte bli klar till dess bara för att det behövde torka i typ 100 år.

Efter skolan gick jag hem med Sandra! Vi åt fört lite mellis, sen satte vi oss vid datron.
Men sen gick vi ner och körde ett play station garva typ hela tiden dåe med! hahhaha skitrolig dag!


men nu måste jag göra tråkiga läxor! :( har engelska prov nästa vecka, känns som jag kommer få alla fel, måste plugga nu!!


pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0